Ефектите на гравитация, които се забелязват по лицето и тялото, важат също така и за интимната област. В резултат на загуба на мазнини с възрастта или при рязко отслабване, еластичността на тъканите намалява и тя започва да увисва, което води до бръчки и по-неестетичен вид. Aptos (съкратено от anti-против и ptosis, от гр. – увисвам, /са лифтинг конци , изградени от плътен материал, съдържащ 75% поли L-млечна киселина и 25% поликапролактон. След въвеждането им в тъканите започва постепенно отделяне на L-млечна киселина, стимулиращи неоколагеногенезата и образуването на здрава съединително-тъканна мрежа. Koнците се разорбират между 1—2 години напълно до вода и въглероден диоксид, които се елиминират от кожата, чрез естествения метаболизъм.
Създадени за широк кръг корекции на възрастовите изменения в областта на лицето, шията и тялото. Лифтинг конците Aptos са с различна структура, дебелина, въвеждащи игли или канюли.
Обикновено преди да прибегнат към хирургични интервенции, хората търсят по-неинвазивни методи на повлияване, които действат в посока на подмладяване, контуриране и повдигане на тъканта. Освен лифтинг ефекта, който имат, конците подобряват тонуса на кожата, текстурата, цвета и хидратацията.

ЗА КОГО И КОГА Е ПОДХОДЯЩА ПРОЦЕДУРАТА С ЛИФТИНГ КОНЦИ APTOS?

• Обикновено това са жени между 35 и 55 години. Идеалните кандидати за тази процедура са пациентки след нормални раждания, които се чувстват некомфортно по отношение на прекомерно разширяване в интимната област.
  • При симптоми на вагинална сухота след периода на кърмене или в перименопаузата.
  • При леки форми на уринарна инконтиненция конците, поставени по предната влагалищна стена под уретрата имат лифтиращ ефект, който подобрява и профилактира състоянието на пациентката .
  • При отпускане на кожата на големите лабии.
  • За неоперативна вагинална пластика при по-широк вход на влагалището.
  • Леки до умерени признаци на увисване на кожата.
  • Загуба на тъканен обем.
  • Развитие на фини линии и бръчки.
  • Лека до умерена стрес инконтиненция/при кихане, кашляне и физическо натоварване и подскачане/.

КАКВО СЕ СЛУЧВА ПО ВРЕМЕ НА ПРОЦЕДУРАТА

При предварителна консултация обсъждаме зоните на третиране и целите , които си поставяме. Процедурата в нашата клиника се извършва в операционна зала, при спазване на правилата за стерилност.Поставянета на конците се извършва след поставяне на локална упойка с Лидокаин с добавен в някои случаи адреналин. Дълбочината на въвеждане на конците е от 3-5 мм, апликаторите са със заоблен край, което прави апликацията по-безопасна и няма опасност от увреждане на нерви или засягане на големи съдове.
Времето, което отнема процедурата е около 30-60 минути.

ПРОТИВОПОКАЗАНИЯ ЗА ПОСТАВЯНЕ НА КОНЦИТЕ:

• Алергия към пластмаса, биоматериал, перманентни филъри.
  • Генитална или кожна инфекция.
  • Автоимунни заболявания: склеродермия, саркоидоза, амилоидоза и др.
  • Антикоагулантно лекарство: кумарин & хепарин.
  • Хемофилия.
  • Хипертония, стадии 2 и 3.
  • Тежки заболявания.
  • Колагеноза.
  • Неврологични и психични разстройства.
  • Бременност, кърмене.
  • Злокачествено заболяване/химиотерапия.
  • Хепатит B &C, HIV.
  • Порфирия.

КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ПРЕДИ ПРОЦЕДУРАТА?

• Не се изисква специална подготовка преди лечението.
  • Препоръчваме Ви да обсъдите очакванията си и да зададете на Вашия лекар всички въпроси, които преди започване на лечението.
  • Информирайте лекаря за всяко лечение, което вече сте получили, и за всички лекарства, които приемате в момента

NB! КАТО…

• Избягвайте лекарства за разреждане на кръвта и витамин Е седмица преди и след лечението.
  • Прилагането на мезоконци APTOS трябва да се извършва от лекар, който е преминал специално обучение.
  • Процедурата не е болезнена. Лечението се извършва под местна анестезия. Процедурата не оставя белези и протича почти безкръвно.

ПРЕДИМСТВА НА APTOS КОНЦИ

• Двойно действие: повдигане и подмладяване.

• Минимално инвазивна процедура, извършвана под локална анестезия.
  • 30-40 минутна процедура.
  • Веднага очевидни резултати.
  • Минимален престой.
  • Нов растеж на колаген и повишена микроциркулация.
  • Дългосрочен ефект (1,5—5 години в зависимост от състава на конеца).

• Повечето пациенти са в състояние да възобновят работа в същия ден след процедурата.
  • Лечението ще бъде адаптирано към Вашите предпочитания и може да се комбинира с други естетични процедури.

КАКВО СЕ СЛУЧВА ВЕДНАГА СЛЕД ЛЕЧЕНИЕТО?

Както всички процедури от този тип има възможност за странични ефекти, въпреки че такива са редки.
НЕЖЕЛАНИТЕ РЕАКЦИИ СА ВРЕМЕННИ И МОГАТ ДА ВКЛЮЧВАТ:

• Болка

• Подутина
  • Времева асиметрия
  • Преходна неравност или образуване на трапчинки
  • Преходен хематом или синини
  • Лека депресия или вълнистост на кожата

Тези неудобства трябва да изчезнат няколко дни след лечението.

ВАЖНО! Ако получите някакви нежелани реакции, които не са изброени по-горе, включително висока температура, нарастваща болка, зачервяване и подуване в областта на интервенцията или други неприятни и неестествени усещания, моля, свържете се с Вашия лекар

ПРЕПОРЪКИ СЛЕД ПРОЦЕДУРАТА:

• Нанесете ледени пакети веднага след процедурата.
  • За хигиена се използват разтвори на риванол, смрадлика, хлорхексидин
  • Приемайте аналгетици в случай на болка в продължение на 2-3 дни.
  • Въздържайте се от полови контакти 10 дни.
  • Избягвайте тежки физически натоварвания 2 седмици.
  • Не се разрешават горещи вани, затоплящи процедури и солариум за 14 дни.
  • При оток и кръвонасядания може да се използват троксевазин, лиотон гел и др. за 1-2 седмици.
  • За профилактика на инфекцията лекарят може да препоръча широкоспектърни антибиотици за 5 дни.
  • При дискомфорт от сърбежи в областите на поставяне може да помогнат антихистаминови препарати като кларитин, алергозан.